sobota, 20 sierpnia 2016

Poznajmy się jeszcze raz


Cześć! Mam na imię Paulina i mam zaszczyt zaprosić was do mojego świata, gdzie historie zamknięte są w literach, gdzie momenty uchwycone są na obrazach oraz tam gdzie wyobraźnia hasa po papierze.

W życiu człowieka przychodzi taki moment, że zaczyna się zastanawiać czy to, co robi ma jakikolwiek sens. Po wszystkich przemyśleniach, albo rzuca to, co robił do tej pory, albo z przyjemnością to kontynuuje. Niestety mi żadna z tych dróg nie odpowiadała i postanowiłam zacząć wszystko od nowa.

Tworzenie daje mi bardzo dużo radości. I nie mówię tu tylko o pisaniu, ale również o rysowaniu, malowaniu i fotografowaniu. Kiedy zaczynam tworzyć, świat wokół mnie przestaje istnieć. Jestem tylko ja i moje myśli. Ale tworzenie „do szuflady” na dłuższą metę nie zdaje swojego egzaminu. Nie chcę już dla niej więcej tworzyć, buntuję się przeciwko niej. Teraz, właśnie w tym momencie zaczynam tworzyć dla Was. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej.

P.S. Zapomniałabym o jednej rzeczy, kocham czytać!  

Chciałabym, żebyście napisali krótko o sobie. Żebym mogła poznać swoich czytelników.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zostaw coś kreatywnego po sobie :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.